Co zawiera:
- Logo duże na stronie głównej www w footer,
- Logo wraz z opisem w zakładce Partnerzy na stronie www.WeedFest.pl,
- Logo duże na plakacie reklamującym event umieszczony na stronie głównej www, na wydarzeniu na fb, na Instagramie, na fanpage’u FB WeedFest,
- Logo duże na identyfikatorach dla wystawców oraz gości i prasy,
- Logo duże na 3 stronie w katalogu reklamowym eventu,
- 3 strony A5 w katalogu reklamowym eventu do własnej aranżacji (przygotowanie materiałów do umieszczenia w katalogu po stronie Partnera),
- Wymienienie Partnera w materiałach prasowych w zaprzyjaźnionych portalach branżowych oraz mainstreamowych oraz w płatnych materiałach prasowych,
- prezentacja marki na weednews.pl - wiodącym portalu branżowym
- 2 miejsca (lub 1 podwójne) na umieszczenie banneru Partnera na terenie targów (450x220 cm lub 450 x 440cm - podwójne),
- umieszczenie informacji o Partnerstwie oraz logo duże w newsletterze (blisko 13.000 rekordów),
- możliwość dystrybuowania ulotek oraz sampli na całym terenie targów przez Partnera,
- posty z informacją o Partnerze na Wydarzeniu, na fanpage’u na FB, na Instagramie 10 szt. – przygotowane po stronie Partnera,
- bilety wstępu / Identyfikatory dla pracowników i gości – 30/30,
- powierzchnia wystawowa 24 mkw.
Przykładowe banery na targach:
Reklama na autobusach:
Reklama w strefie EduZone:
Co zawiera:
- Logo na stronie głównej www w footer,
- Logo wraz z opisem w zakładce Partnerzy na stronie www.WeedFest.pl,
- Logo na plakacie reklamującym event umieszczony na stronie głównej www, na wydarzeniu na fb, na Instagramie, na fanpage’u FB WeedFest,
- Logo na identyfikatorach dla wystawców oraz gości i prasy,
- Logo na 4 stronie w katalogu reklamowym eventu,
- 2 strony A5 w katalogu reklamowym eventu do własnej aranżacji (przygotowanie materiałów do umieszczenia w katalogu po stronie Partnera),
- Wymienienie Partnera w materiałach prasowych w zaprzyjaźnionych portalach branżowych oraz mainstreamowych oraz w płatnych materiałach prasowych,
- 1 miejsce na umieszczenie banneru Partnera na terenie targów (450x220 cm),
- umieszczenie informacji o Partnerstwie oraz logo w newsletterze (blisko 13.000 rekordów),
- możliwość dystrybuowania ulotek oraz sampli na całym terenie festiwalu przez Partnera,
- posty z informacją o Partnerze na Wydarzeniu, na fanpage’u na FB, na Instagramie 6 szt. – przygotowane po stronie Partnera,
- bilety wstępu / Identyfikatory dla pracowników i gości – 20/30,
- powierzchnia wystawowa 12 mkw.
Przykładowe banery na targach:
Reklama na autobusach:
Co zawiera:
- Logo na stronie głównej www w footer,
- Logo wraz z opisem w zakładce Partnerzy na stronie www.WeedFest.pl,
- Logo na plakacie reklamującym event umieszczony na stronie głównej www, na wydarzeniu na fb, na Instagramie, na fanpage’u FB WeedFest,
- Logo na 4 stronie w katalogu reklamowym eventu,
- 1 strony A5 w katalogu reklamowym eventu do własnej aranżacji (przygotowanie materiałów do umieszczenia w katalogu po stronie Partnera),
- Wymienienie Partnera w materiałach prasowych w zaprzyjaźnionych portalach branżowych oraz mainstreamowych oraz w płatnych materiałach prasowych,
- umieszczenie informacji o Partnerstwie oraz logo w newsletterze (blisko 13.000 rekordów),
- posty z informacją o Partnerze na Wydarzeniu, na fanpage’u na FB, na Instagramie 2 szt. – przygotowane po stronie Partnera,
- bilety wstępu / Identyfikatory dla pracowników i gości – 10/15,
- powierzchnia wystawowa 6 mkw.
Przykładowe banery na targach:
Co zawiera:
- Logo duże na stronie głównej www w footer,
- Logo wraz z opisem w zakładce Partnerzy na stronie www.WeedFest.pl,
- Logo duże na plakacie reklamującym event umieszczony na stronie głównej www, na wydarzeniu na fb, na Instagramie, na fanpage’u FB WeedFest,
- Logo duże na identyfikatorach dla wystawców oraz gości i prasy,
- Logo duże na 3 stronie w katalogu reklamowym eventu,
- 3 strony A5 w katalogu reklamowym eventu do własnej aranżacji (przygotowanie materiałów do umieszczenia w katalogu po stronie Partnera),
- Wymienienie Partnera w materiałach prasowych w zaprzyjaźnionych portalach branżowych oraz mainstreamowych oraz w płatnych materiałach prasowych,
- prezentacja marki na weednews.pl - wiodącym portalu branżowym
- 1 miejsce podwójne na umieszczenie banneru Partnera na terenie targów (580x480 cm),
- umieszczenie informacji o Partnerstwie oraz logo w newsletterze (blisko 13.000 rekordów),
- możliwość dystrybuowania ulotek oraz sampli na całym terenie festiwalu przez Partnera,
- posty z informacją o Partnerze na Wydarzeniu, na fanpage’u na FB, na Instagramie 10 szt. – przygotowane po stronie Partnera,
- Identyfikatory VIP (inna kolorystyka) dla pracowników i gości – 50 szt.
- powierzchnia do własnej aranżacji przez Partnera na 3 piętrze (najwyższy poziom) – 200 mkw,
- dwóch ochroniarzy do dyspozycji przed wejściem na piętro (schody oraz winda),
- możliwość dalszego podnajmu powierzchni wystawcom
Przykładowe banery na targach:
Reklama na autobusach:
Co zawiera:
- Logo na stronie głównej www w footer,
- Logo wraz z opisem w zakładce Partnerzy na stronie www.WeedFest.pl
- Logo na plakacie reklamującym Strefę GrowZone umieszczony na stronie głównej www 2 slajd, na wydarzeniu na fb, na Instagramie, na fanpage’u FB WeedFest,
- Logo na 4 stronie w katalogu reklamowym eventu,
- Wymienienie Partnera w materiałach prasowych w zaprzyjaźnionych portalach branżowych oraz mainstreamowych oraz w płatnych materiałach prasowych,
- miejsce na umieszczenie banneru Partnera na terenie Strefy GrowZone
- umieszczenie informacji o Partnerstwie oraz logo w newsletterze (blisko 10.000 rekordów),
- posty z informacją o Partnerze na Wydarzeniu, na fanpage’u na FB, na Instagramie 6 szt. – przygotowane po stronie Partnera,
- bilety wstępu / Identyfikatory dla pracowników i gości – 20/30,
Co zawiera:
- Logo na stronie głównej www w footer,
- Logo wraz z opisem w zakładce Partnerzy na stronie www.WeedFest.pl
- Logo na plakacie reklamującym Strefę EduZone umieszczony na stronie głównej www 2 slajd, na wydarzeniu na fb, na Instagramie, na fanpage’u FB WeedFest,
- Logo na 4 stronie w katalogu reklamowym eventu,
- Wymienienie Partnera w materiałach prasowych w zaprzyjaźnionych portalach branżowych oraz mainstreamowych oraz w płatnych materiałach prasowych,
- miejsce na umieszczenie banneru Partnera na terenie Strefy EduZone
- umieszczenie informacji o Partnerstwie oraz logo w newsletterze (blisko 10.000 rekordów),
- posty z informacją o Partnerze na Wydarzeniu, na fanpage’u na FB, na Instagramie 6 szt. – przygotowane po stronie Partnera,
- bilety wstępu / Identyfikatory dla pracowników i gości – 20/30,
- Katalog jest rozdawany wszystkim odwiedzającym przy kasie w czasie sprzedaży biletów.
- jest całkowicie bezpłatny
- Katalog zawiera program Strefy EduZone i GrowZone oraz plan ułożenia stoisk.
- Druk w ilości 3000 szt.
- Format: A5 pionowy
- Kolor 4/4
- w cenie ścianka reklamowa z nadrukiem,
- przygotowanie grafiki po stronie sponsora,
- wymiary 300x225 cm,
- baner ustawiony przy kasach targów,
- każdy odwiedzający targi musi przejść obok banneru,
- najbardziej widoczne miejsce.
- baner umieszczony w miejscu bardzo widocznym z każdej kondygnacji podczas targów,
- cena z wydrukiem,
- dostarczenie projektu graficznego po stronie sponsora,
- Smycze są noszone w widocznym miejscu w celu identyfikacji wystawców.
- Bardzo duża obecność w B2B i profesjonalizm
- Widoczność w telewizji, wywiadzie i innych reklamach.
- Ilość sztuk druku: 1,000
- Obszar zadruku: 860mm x 15mm
- Kolor: 4/4
- Wyłączna powierzchnia reklamowa na torbach upominkowych
- Torby zostaną wręczone każdemu zwiedzającemu bezpośrednio przy wejściu.
- Torby są noszone w widocznym miejscu przez zwiedzających
- Efekt postreklamowy dla odwiedzających, którzy zabierają torby do domu.
- Ilość sztuk druku: 7,000
- druk po stronie sponsora
- Kolor: 4/4
Logo na wszystkich zdjęciach i reklamach.
Twoje logo pokazane w:
- reklama na 2 stronach w Katalogu Weedfest,
- informacje prasowe, publikacje cyfrowe oraz wszystkie reklamy związane z ChilloutZone,
- strefie ChilloutZone (do uzgodnienia ilość banerów),
- na stronie głównej w sekcji Strefa Chillout Zone
- wzmianka o marce w artykule podsumowującym WeedFest
- media społecznościowe,
- newsletter wysłany do tysięcy naszych zarejestrowanych użytkowników.